Regulamin korzystania z usług

Jak złożyć zamówienie?

Możesz złożyć u nas zamówienie e-mailem na adres [email protected] lub przesłać je faksem na odpowiedni numer faksu dla Twojego kraju lub na nasz ogólny numer faksu: (58) 710-33-44.
Oficjalny formularz zamówienia nie jest wymagany, wystarczy zwykła wiadomość e-mail.
W celu złożenia zamówienia prosimy o podanie następujących danych:

Obowiązkowe dane:
– Adres dostawy
– Adres rozliczeniowy
– Numer katalogu, opis i rozmiar pozycji, które chcesz kupić
– Ilość / liczba jednostek i cena lub odnośnik do ceny przedmiotu (-ów).

Dodatkowe informacje:
– Numer VAT Twojej organizacji (więcej informacji znajdziesz w sekcji „Fakturowanie” poniżej)
– Numer lub inne odniesienie do zamówienia, które ma być podane na fakturze, dowodzie dostawy itp.

Czas dostawy po potwierdzeniu zamówienia

Nasz czas dostawy wynosi zwykle 1-2 tygodnie w przypadku produktów, które nie są wykonywane na zamówienie. Jest to jednak tylko orientacyjny czas realizacji, ponieważ mogą wystąpić nieoczekiwane opóźnienia związane z produkcją, transportem, importem itp.
W przypadku produktów wykonanych na zamówienie lub produktów, które są wytwarzane / montowane na zamówienie, czas realizacji może się różnić w szerokim zakresie, w zależności od specyfiki produktów.
Przykładowe orientacyjne czasy realizacji dla produktów, które są wykonywane na zamówienie lub produkowane / montowane na zamówienie:
– Białka rekombinowane na zamówienie: 4-8 tygodni
– Produkcja zleceniowa przeciwciał poliklonalnych: 12-14 tygodni
– Produkcja niestandardowa przeciwciał monoklonalnych: 15-17 tygodni
– Wykonane na zamówienie rekombinowane przeciwciała: 6-8 tygodni
– Zestawy ELISA, które są montowane na zamówienie: 2-4 tygodnie

Ogólnie rzecz biorąc, nasze produkty są wysyłane z TNT do krajów europejskich i FedEx w przypadku dostaw zagranicznych. W razie potrzeby korzystamy z usług innych firm logistycznych, takich jak UPS, Schenker i inne.
Zazwyczaj wysyłamy towary używając własnego konta w firmach logistycznych. Jeśli chcesz korzystać z własnego konta do wysyłki, wspomnij o tym w zamówieniu i podaj numer konta oraz nazwę firmy logistycznej, z którą się kontaktujesz.
Gentaur zastrzega sobie prawo do odmowy odpowiedzialności w przypadku nieoczekiwanych opóźnień i / lub opóźnień wynikających z okoliczności, na które nie mamy wpływu.

Metody i warunki płatności

Płatności można dokonać za pośrednictwem:
– Przelewu bankowego
– Karty kredytowej (Visa, MasterCard, American Express)
– Karty debetowej
– Stripe
– PayPal (jak dotąd dla ograniczonej listy krajów)

W przypadku płatności kartą kredytową możesz zadzwonić pod numer telefonu odpowiedni dla swojego kraju lub pod nasz ogólny numer: +32 16 58 90 45. Proszę podać numer zamówienia, numer naszej oferty lub inny odnośnik co do płatności. Nie wysyłaj danych swojej karty kredytowej e-mailem.
Ogólne warunki płatności to 30 dni netto po wystawieniu faktury. Jednak Gentaur zastrzega sobie prawo do zażądania częściowej lub pełnej przedpłaty za zamówienia, jeśli uzna to za konieczne.
W przypadku niektórych usług niestandardowych i produktów wykonywanych na zamówienie może być wymagana bezzwrotna opłata z góry.
Wszystkie produkty pozostają własnością Gentaur do momentu całkowitej zapłaty faktury.

Fakturowanie

Gentaur ma lokalnie zarejestrowane firmy z lokalnym numerem VAT w następujących krajach w Europie: Belgia, Bułgaria, Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Polska i Wielka Brytania. Jeśli Twój adres rozliczeniowy znajduje się w jednym z tych krajów, odpowiednia lokalna firma Gentaur wystawi fakturę.
Jeśli pochodzisz z kraju, w którym Gentaur nie ma lokalnego biura, faktura zostanie wystawiona przez Gentaur Belgium. W takim przypadku potrzebujemy Twojego numeru VAT, aby wystawić fakturę bez doliczania podatku VAT, który zostanie naliczony lokalnie w Twoim kraju. Jeśli nie masz numeru VAT lub nie chcesz go używać, faktura zostanie wystawiona z belgijską stawką VAT (21%).
Jeśli jesteś z organizacji wolnej od podatku VAT lub mającej obniżoną stawkę VAT, dołącz kopię swojego zaświadczenia o zwolnieniu z podatku VAT do każdego zamówienia.

Ceny

Ceny na stronie nie zawierają podatku VAT i nie obejmują kosztów wysyłki i / lub opłat manipulacyjnych.
Zamówienia na produkty przewożone w suchym lodzie są dodatkowo płatne w wysokości 25,00 EUR
Ceny mogą ulec zmianie w dowolnym czasie i bez wcześniejszego powiadomienia.
Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby ceny na naszej stronie były aktualne, w niektórych przypadkach niektóre ceny na stronie mogą być nieaktualne. W takich przypadkach Gentaur nie ma obowiązku przetwarzania zamówień złożonych z nieaktualną ceną. Zamówienia na artykuły z nieaktualnymi cenami nie będą realizowane po ich nowych cenach bez wyraźnej zgody kupującego.
Nasze ceny są takie same dla wszystkich krajów, tylko opłaty za wysyłkę i podatek VAT lub inne podatki lokalne mogą się różnić.

Odbiór i wykonanie produktów

Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić produkty pod kątem uszkodzeń transportowych, utraty lodu, wycieków, pęknięć itp. Obowiązkiem klienta jest niezwłoczne zgłoszenie każdego z wyżej wymienionych problemów. Nasi specjaliści ustalą, czy produkt nadaje się do użytku, czy należy go wymienić.
Aby zgłosić problemy, prześlij nam numer katalogowy, nazwę i numer partii produktu wraz z Twoimi wynikami. Nasz zespół pomocy technicznej będzie współpracował z Tobą, aby rozwiązać problem.
Gentaur nie ponosi odpowiedzialności za problemy z wydajnością produktów, które były używane po upływie ich daty ważności.
Gentaur nie ma obowiązku wymiany towarów, które zostały uszkodzone w wyniku niewłaściwego przechowywania lub użycia po otrzymaniu ich przez klienta.

Gwarancja zwrotu pieniędzy i kredyt sklepowy

Gentaur gwarantuje pełny zwrot pieniędzy lub kredyt sklepowy za produkty, które dotarły do Ciebie uszkodzone w stopniu przekraczającym stan przydatności do użytku, o ile problem zostanie zgłoszony natychmiast i wraz z dowodem.
Gwarancja Gentaur na pełny zwrot pieniędzy lub kredyt sklepowy ma zastosowanie również w przypadku problemów z wydajnością produktów. Gwarancja nie ma zastosowania w następujących przypadkach: niewłaściwe przechowywanie lub niewłaściwa obsługa produktu, używanie produktu do zastosowań innych niż przetestowane, nieprzestrzeganie ściśle instrukcji użytkowania, obsługa produktu przez niewykwalifikowany personel, raportowanie problemu wydajności po upływie terminu ważności produktu.
To, czy zostanie przyznany zwrot pieniędzy lub kredyt sklepowy, zależy od konkretnego produktu, sytuacji i jest określane indywidualnie.

Anulowanie zamówień i zwrotów

Zamówienia nie mogą być anulowane później niż 48 godzin po ich złożeniu i / lub po ich wysłaniu.
Produkty, które zostały dostarczone prawidłowo, nie zostały uszkodzone ponad przydatność do użytku lub nie mają problemów z działaniem, nie podlegają zwrotowi.

Rabaty i próbki

W większości przypadków przy zamówieniu 2 lub więcej artykułów od tego samego producenta można uzyskać różne rabaty w zależności od ilości. W przypadku zamówień hurtowych udzielane są rabaty niezależnie od tego, czy towary są dostarczane przez tych samych, czy przez różnych producentów. Wyślij nam zapytanie na adres [email protected], aby otrzymać indywidualną wycenę ze zniżką.
Bezpłatne próbki na ogół nie są oferowane, ale rabaty próbne w zamian za wyniki i walidację są prawie zawsze możliwe. Skontaktuj się z nami i przedstaw planowaną aplikację, aby otrzymać zniżkę próbną.

Szukasz produktów, których nie możesz znaleźć w witrynie?

Jeśli potrzebujesz produktu, którego z jakiegoś powodu nie znajdujesz na naszej stronie internetowej, lub nawet jeśli nie masz na myśli konkretnego produktu, nie wahaj się przesłać nam swoich pytań na adres [email protected]. Nasi doświadczeni specjaliści znajdą i prześlą Ci listę produktów dostosowanych do Twoich potrzeb.

Patenty i inna własność intelektualna

Gentaur szanuje wszystkie patenty i własność intelektualną. Przesyłamy listy naszych produktów, które są nam dostarczane przez naszych dostawców i nie jesteśmy w stanie sprawdzić każdego produktu pod kątem patentów lub innych konfliktów dotyczących własności intelektualnej. Jeśli zauważysz jakikolwiek produkt lub inną informację, która narusza patent, znak towarowy lub jakąkolwiek inną własność intelektualną, którą posiadasz, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym, a my podejmiemy niezbędne działania.

Ograniczenia użytkowania

Wszystkie nasze produkty są przeznaczone wyłącznie do użytku w laboratorium badawczym i nie powinny być używane do diagnostyki, leczenia lub spożycia przez ludzi, zwierzęta ani do innych zastosowań na organizmach żywych.
Nasze produkty powinny być obsługiwane zgodnie z dostarczonymi instrukcjami obsługi i przez wykwalifikowany personel.
Firma Gentaur i jej spółki zależne nie będą ponosić odpowiedzialności za problemy spowodowane niewłaściwym użytkowaniem naszych produktów.