Magtivio
Magtivio jest niezależnym producentem magnetycznych mikro- i nanocząstek oraz kompletnych zestawów do badań i rozwoju w naukach przyrodniczych i procesach (bio)analitycznych.
W sierpniu 2018 roku firma MagnaMedics (założona w 2003 roku) została zrestrukturyzowana i rozpoczęła działalność pod nazwą magtivio BV. Nowa struktura zapewniła nam znacznie więcej zasobów do prowadzenia działalności produkcyjnej, kontroli jakości, badań i rozwoju oraz obsługi klienta.
Magtivio B.V. jest cennym partnerem dla laboratoriów rutynowych i badawczych oraz producentów diagnostyki in vitro. Opracowuje i sprzedaje stale poszerzającą się gamę rozwiązań w zakresie separacji magnetycznej. Jej podstawową działalnością jest przygotowanie próbek biologicznych do analizy LC-MS/MS i (U)HPLC na rynkach diagnostyki klinicznej/farmaceutycznej, a także ekstrakcja DNA i zestawy do oczyszczania dla R&D i nauk przyrodniczych.
W rezultacie magtivio BV oznacza wysokiej jakości produkty i usługi. Ponadto, w najbliższej przyszłości zostaną wprowadzone nowe produkty i inicjatywy biznesowe.
Magtivio B.V. opracowuje i sprzedaje rozwiązania w zakresie separacji magnetycznej. Koncentruje się na przygotowaniu próbek biologicznych do analizy LC-MS/MS i (U)HPLC w diagnostyce klinicznej i na rynku farmaceutycznym, a także na zestawach do ekstrakcji i oczyszczania DNA dla badań i rozwoju oraz nauk przyrodniczych. Lucerna-Chem jest oficjalnym dystrybutorem w Szwajcarii, więc krajowe zamówienia mogą być łatwo składane na wszystkie produkty w sklepie internetowym.
Firma prowadzi własny system QMS (Quality Management System). Ten system jakości jest utrzymywany i stale ulepszany poprzez stosowanie polityki jakości, celów jakości, wyników audytów, analizy danych, działań korygujących i zapobiegawczych oraz przeglądów zarządzania.
BV będzie przekraczać oczekiwania klientów poprzez ciągłe dążenie do niezrównanej jakości produktów, niezawodności i bezpieczeństwa pacjentów poprzez wydajne, reagujące i zgodne z przepisami procesy.
Magtivio jest zobowiązana do ciągłego dostosowywania swoich systemów zarządzania jakością, aby spełnić wszystkie obowiązujące wymagania prawne i zapewnić klientom doskonałość poprzez swoje produkty, procesy, usługi i relacje.